השר בן גביר תוקף: "העולם מצטרף ומפיץ עלילות דם"

    פנחס בן זיו No Comments on השר בן גביר תוקף: "העולם מצטרף ומפיץ עלילות דם"

    השר בן גביר: "78 שנים לאחר השואה האיומה שעשו בנו הנאצים הגרמנים ו-3 חודשים לאחר שהנצאים מעזה הוסיפו לטבוח — מצטרף העולם לתאטרון אבסורד ומפיץ עלילות דם נגד מדינת ישראל. אנחנו מגינים על האזרחים שלנו על הנשים שלנו על הילדים שלנו ובעולם מפיצים שקר ותועבה. מעולם לא הצטרפו מנוולים כל-כך רבים לשקרים מתועבים כל-כך"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר תוקף את הדיון בבית הדין הבינלאומי בהאג: "78 שנים לאחר השואה האיומה שעשו בנו הנאצים הגרמנים ו-3 חודשים לאחר שהנצאים מעזה הוסיפו לטבוח — מצטרף העולם לתאטרון אבסורד ומפיץ עלילות דם נגד מדינת ישראל".

    עוד אמר: "אנחנו מגינים על האזרחים שלנו על הנשים שלנו על הילדים שלנו ובעולם מפיצים שקר ותועבה. מעולם לא הצטרפו מנוולים כל-כך רבים לשקרים מתועבים כל-כך".

    בתוך כך, בבית הדין הבינלאומי לצדק בהאג הסתיים הדיון המקדמי בתביעה של דרום אפריקה נגד ישראל. במסגרת התביעה, דרום אפריקה דורשת הפסקת אש מיידית. לטענתם ישראל נלחמת בתושבי רצועת עזה ולא בחמאס.

    מחר יציגו הנציגים הישראלים את טיעוני ההגנה בפני הרכב השופטים הבינלאומי.

    ממשרד החוץ נמסר בנוגע לדיון – כי מדובר ‏באחד ממופעי הצביעות הגדולים ביותר בהיסטוריה. בהודעה שפורסמה מטעם משרד החוץ נכתב: "דרום אפריקה משמשת כזרוע המשפטית של ארגון הטרור חמאס, והיא מבקשת לאפשר לחמאס לחזור ולבצע פשעי מלחמה".

    מוקדם יותר כתב שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳: הדיון הצבוע שמתקיים היום בהאג מחדד כמה נקודות שיש מי שמנסה להכחיש שוב ושוב:

    1. התביעה הוגשה אמנם טכנית על ידי דרום אפריקה אבל מדובר ביוזמה מלאה ותמיכה מוחלטת של הרשות הפלשתינית שיש מי שעוד לוחץ עלי להעביר אליהם את כספי עזה. הם מוליכים אותנו אל התליין ויש מי שחושב שהגיוני שנשלם להם על זה.

    2. ⁠בית הדין בהאג, כמו שאר הטריבונלים הבינלאומיים, הם גופים פוליטיים נגועים באנטישמיות ונחשפים פעם אחר פעם במופעי צביעות מדהימים. היחידים שצריכים לעמוד לדין בהאג ובכל מקום אלה מחבלי חמאס הנאצים שביצעו את הטבח המחריד נגד אזרחי ישראל. מבחינת "העולם הנאור", כולנו מתנחלים ו"פושעי מלחמה". תושבי תל אביב וקדומים מי שמצביעים ימין ומי שמצביעים שמאל.

    3. ⁠המדינות ששלחו את השופטים להאג נחשפות היום במלא צביעותם. סומליה, אוגנדה, לבנון ושאר המדינות ש"דואגות" לתושבי עזה – כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לסייע להם זה לפתוח את שערי מדינותיכם, לאפשר לאלה מהם שחפצים בכך לצאת מבית הכלא של חמאס בעזה ולקלוט אותם במדינותיכם.

    את חמאס נשמיד. זו מלחמה של הטוב מול הרע, של העולם הנאור מול זה החשוך. כולנו יחד. אין מלחמה צודקת מזו.



    0 תגובות